Szkoła Podstawowa nr 4 Herb Nowy Targ Menu

Wycieczka do Sokołowca-Krainy Wygasłych Wulkanów

17/06/2016

Przedsmak wakacji...

Informacja  z dziennika pewnego podróżnika:
"Klasa VIa i Va wraz z paniami wychowawczyniami udała się na poszukiwanie skarbów do Krainy Wygasłych Wulkanów na 3-dniową wycieczkę. Ponieważ, bez mamy ani rusz, towarzyszyły nam również nasze nieocenione mamusie - pani Lidia Czerenkiewicz i pani Beata Bryniarska.
Gospodarze przeuroczego gospodarstwa agroturystycznego "Agat" w Sokołowcu po raz drugi powitali grupę z Nowego Targu. Zakwaterowanie w pięknie przygotowanych pokojach było momentem decydującym o powodzeniu całej wyprawy. Na szczęście pani Danusia dokonała cudu: każdy był zadowolony ze współlokatorów. Mogliśmy zatem, udać się na piękny spacer w poszukiwaniu kamieni półszlachetnych.
Drugiego dnia udaliśmy się do Grodźca na zamek, aby poczuć się po królewsku, przechadzając się po krużgankach, komnatach, odpoczywając na wygodnych łożach z baldachimem.  Następnie wyruszyliśmy do malowniczego miasteczka Lwówek Śląski.
Wieczory spędzaliśmy na wspólnych śpiewach i zabawach. Jedną z atrakcji był konkurs na znajomość zabawnych tekstów z filmu Shrek. Niepokonana w tej konkurencji okazała się Ola Pyzowska, II miejsce zajęła Julka Sulka, a III Marlenka Tętnowska.
Ważnym wydarzeniem było rozegranie meczu piłki nożnej z miejscową drużyną piłkarską. Trzeba podkreślić, że nasi chłopcy walczyli zaciekle i obronili góralski honor grając do momentu, kiedy jeszcze można było w mroku dostrzec piłkę. W drodze powrotnej zwiedziliśmy Muzeum Złota w Złotoryi.
Przez te trzy dni towarzyszyło nam egzystencjalne pytanie: CZY JEST ZASIĘG? Odpowiedź była niezmienna: BRAK!!!
Podsumowaniem wycieczki może być zdanie wypowiedziane przez arcy mądrego ucznia: To była najlepsza wycieczka w moim życiu!"

Trwa ładowanie strony prosimy czekać...